Friday, June 5, 2009

Tagged by Zie ;)

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Mixed feeling..

2.Saya nak makan...
EDEN Lobster

3.Saya tak suka...
Perasaan saya sekarang ini

4.Impian saya?
Tolong kawan-kawan merealisasikan impian mereka dan boleh membantu orang kurang upaya.

5.Haiwan yang saya tak suka?
Pig.. so darn smelly

6.Saya harapkan..
Our life diberkati Allah SWT, jauhkan dari segala musibah dan dipermudahkan rezeki dari segala sudut.

7.Jika boleh putarkan masa?
There's NO 'JIKA'.. I never regret.. kalau saya bukan saya yang dahulu, saya bukan lah saya yang sekarang... alhamdulillah

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
Insyallah, saya nak spend my time with family and friends, travel, do charity together.

9.Handphone saya adalah sebuah?
Sony Ericsson P1i which was bought by Hubby as a gift since the last 2 years.

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
Many times.

11.Saya suka pada
new challenges. I help me to learn more about life. what people really want in life. it makes me a better person from time to time.
Saya juga ada minat mendalam terhadap handbags & kasut..

12.Kawan-kawan saya..
ramai.. most of them not really close to me.. they need a patience to learn to understand me.. the only person who understand me d' most adalah the person that I married since May 30, 2004.

13.Pernah dikhianati?
saya tak pernah dikhianati i believe. kerana pada saya semua nye adalah kerana cemburu atau salah faham.. (jika ada)

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
doakan yang terbaik untuknya.. Insyallah

Senaraikan 8 orang untuk di Tag:
Ayoi
Mr M
Aliza Jaafar
Haniza Burhan
Boni
Akak Karen
Yvonne
Hazmin

0 comments: